Mamma Mia: Here We Go Again! – Recenzija filma

Mjuzikl Mamma Mia je 2008. sve iznenadio svojom ležernošću i osvojio besmrtnim hitovima legendarne grupe ABBA, ali nastavak, kojeg nitko nije tražio, očekivano ne uspjeva ponoviti uspjeh

Otok Vis glumi grčki otok 10 godina nakon što je mjuzikl Mamma Mia nakrcan hitovima ABBA-e iznenadio na kino blagajnama. Deset godina kasnije, stigao nam je potpuno nepotreban nastavak redatelja nastavka Johnny Englisha Ol Parkera koji donosi priču u kojoj lik Amande Seyfried nakon smrti majke Donne, koju glumi Meryl Streep i koja itekako nedostaje u filmu iako se pojavljuje u cameo ulozi, priprema otvaranje hotela.

Nastavak Mamme Mie je zbog preskakanja u kasne 70-te i prikazivanja mlade Donne istovremeno i prequel, a iako su često vremenski skokovi loše napravljeni, u ovom slučaju stvari dobro funkcioniraju. Baš kao i glumačka ekipa u kojoj su uz glumce iz prethodnog dijela i neka nova imena od kojih definitivno treba izdvojiti zvijezdu u usponu Lily James, većini dobro poznatu iz serije Downton Abbey a koja je čak i glavni lik fima, a ne Sophie Amande Seyfried.

Ali dok nitko nije ni sumnjao da će glumci, među kojima je i iznenađujuće pojavljivanje Cher koja je izgleda veliki ovisnik o plastičnim operacijama, dobro odraditi posao film ne oduševljava na svim ostalim poljima. Ispucavši najveće ABBA-ine hitove nastavak je osuđen na kombinaciju ponavljanja jednog dijela hitova i manje poznatih pjesama legendarnih Šveđana. Za razliku od La La Landa i Najvećeg Showmana Mamma Mia je mjuzikl u pravom smislu te riječi i ostaje dojam da gotovo polovica filma prođe u pjevanju, a s obzirom da se u ostaloj polovici ništa spektakularno niti zanimljivo događa film za razliku od spomenuta dva prošlogodišnja izvrsna mjuzikla Mamma Mia: Here We Go Again ostavlja dojam dosadnog filma. Što u biti na neki način, unatoč ležernosti, i jest. Možda ga je nezahvalno uspoređivati s La La Landom, ali film Damiena Chazzellea je bila savršena kompozicija zanimljive, iako uobičajene, priče, izvrsnih glumačkih izvedbi i njihove međusobne kemije, kao i odličnih glazbenih scena. Nastavak Mamme Mie je jednostavno razdužen i dosadan film koji će ipak vjerojatno oduševiti romantičare i možda fanove ABBA-e.

(izvor: lonewolf.com)